»Nam kot manjši državi je pomembno, da se v čim večji možni meri vzpostavijo evropske dobavne verige, predvsem pa enotni evropski pristop k certificiranju.«
»Boj proti podnebnim spremembam je maraton, ne sprint. Leto 2040 se zdi daleč. Vendar pa prej ko začnemo načrtovati in delati za dosego cilja, bolje bomo opremljeni za nadaljevanje in zaključek tega potovanja.«
»Večja ambicioznost je seveda dobrodošla, vendar pa cilj 90-odstotnega zmanjšanja ni dovolj za izpolnitev cilja za omejitev globalnega segrevanja na 1,5 stopinje.«
»Bi morale članice skupine G20, najbogatejše države na svetu, odgovorne za okoli 80 odstotkov izpustov, prevzeti odgovornost in prve zmanjšati izpuste. Dodala pa je, da nekatere države 'dremajo'.«
»NEPN najpomembnejši nacionalni dokument, s katerim si bomo po dokončnem sprejetju jasno začrtali pot zelenega prehoda v naši državi.«
»ta pa mora biti sprejet in predložen Evropski komisiji do 30. junija 2024.«
»Danes meritve naroči in plača tovarna, ki proizvaja emisije. To pomeni, da neodvisnega nadzora ni, ljudje pa tem meritvam vse manj verjamejo, zato je treba to področje urediti.«
»Poenostavitev z eno organizacijo na odpadkovni tok je seveda kontroverzna, še veliko dela bo po sprejetju zakona, a se strinjamo s predlagatelji, da je to prava rešitev.«
»Napovedi v Glasgowu so spodbudne, a še zdaleč niso dovolj. Ne moremo se zadovoljiti z najmanjšim skupnim imenovalcem. Vemo, kaj je treba storiti.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Vsakršna širitev ceste po naši presoji težav z mobilnostjo ne rešuje, temveč jih še poglablja. V mesto privablja avtomobile, povečuje emisije in hrup, ustvarja neprivlačno in nevarno okolje za pešce in kolesarje, povečuje dnevne migracije z avtomobilom, slabša življenjsko okolje prebivalcev, se posebej ljudi, ki živijo ob prometnici.«